Skolan trots sjuka

Jag gick upp när larmet lät vid 6:30 imorse, osmart av mig, det kände jag redan när jag klev ur sängen. Men jag gav mig inte, jag klarade matten, pedagogiskt ledarskap och nästan hela svenskan innan jag tog 12 bussen hem.

missade fisk till käk och idrott som jag ändå inte skulle vart med på så vad gör de.

Jag gjorde fisk till mig när jag kom hem istället,åt och mös med mamma innan hon åkte till jobbet.

Sitter själv och glor ut på absolut ingenting just nu. Eller ja, själv och själv är jag väl inte jag har ju mitt över sociala marsvin hos mig också, henne borde ni träffa, Kritan ett djur för sig helt enkelt.


Vill va såhär pigg nu! Begraver mig under täcket sålänge




Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG OCH DINA ÖGON!!!

2010-10-12 @ 19:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0