Rakad katt, blev hårlös, naken

Ska egentligen vara 6 ord men har glömt bort det sista.

Skulle skriva en historia på svenskan med 6 ord men som ändå hade en stor bakgrund och historia som man skulle kunna lista ut. Jag var med Broman och Wissen, jag kom på en, men den var för oseriös enligt våran svenska lärare, men den löd såhär:
Det var en gris, blev julskinka. Här kan man då tänka hur grisen hade det innan, hur han blev slaktad, varför just julskinka osv.

Vi gjorde en ny, kommer inte ihåg den men den va mycket bätre sa Jörgen.

Sen kom jag på den som står som överskrift, det blev skratt och vi slutade lektionen.





Ska duscha nu, imorgon ska jag på en tjejigmiddag med mysiga och galna flickor, fint!






Kommentarer
Postat av: Aaron

vafan lär ni om katter o grisar i skolon-.-? vafan..

2010-10-23 @ 13:47:53
Postat av: madde

nej de va jag o min fantasi som kom på de asså skulle skriva en historia o då kom ja på de där :)

2010-10-23 @ 13:56:15
Postat av: Aaron

Har du fått reda på matte provet förresten?

2010-10-23 @ 14:04:20
Postat av: Aaron

vafan jag ser inte vad du skriver.

2010-10-23 @ 14:27:26
Postat av: madde

nej vi har inte fått reda på de tyvärr :/

2010-10-23 @ 16:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0