Lördagens bravader

Blev upphämtad här hemma runt 4 - 5 tiden av Yasmine med familj, vi drog på kräftskiva och aj måste säga att den va allt trevlig.

Vaknade upp hos mig, hon fixade sig och gick mot dopet i hogstad kyrka som började klockan 2.

Ledig imorgon, tänkte bli vuxen och söka helg jobb nu jag vill ha pengar! Och nu kan jag inte köra det gamla vanliga med att ja ska skrapa triss eftersom lotterna har 18 års gräns! Det töntigaste jag någonsin hört, så bara så ni vet kan ni inte köpa en lott varken en tian lott eller en triss förens ni är 18 år.

Brad Paisley;Alison Krauss – Whiskey Lullaby - Featuring Alison Krauss
Världens finaste låt som också världens finaste männsika visade för mig!
Hade glömt bort den men nu går den på spel listan som aldrig förr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0