rosa, vitt och fluffigt

Har precis dykt ner i juleskummen, jag trivs inne i min stora luvtröja och raggsockar med juleskummet i knät.
Kommer antagligen att sluta som en juleskum, rosa och fluffig. Med fluffig menar jag tjock, men vad gör det? bara jul en gång om året, trots att det är lite mindre än en månad kvar. Men bättre att börja för tidigt än för sent så man inte sitter där en vecka efter och undrar var julen tagit vägen.

Gjorde Inger glad igår kväll iallafall genom att skicka in en gammal gammal uppgift, bättre än inget.
Inger är bra, för söt också när hon inte klarar av att ta hissen på Slomarp utan min hjälp, när det står en lapp tydligt hur hon ska göra. Vet inte vad jag pratar om, inte ni heller förståss.

Ha en bra söndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0